Sunday 27 October 2013

Central World 外的地道大排檔(Chit Lom)



友人們來曼谷瘋狂吃玩敗嘆,其中的烈女朋友一直想掃街,可惜男士們都怕熱怕得要死,男兒有汗不輕流! 所以趁著分頭活動時間,在 Platinum Fashion Mall 敗家後,不怕肥死無朋友,趕緊去吃了水門雞飯和大排檔燒蝦,再競步一個BTS站,和大家會合,再在 Audrey 吃晚餐,2小時吃了3 餐,我們真的是瘋了! 


6pm 先吃水門雞飯,大家看看這裡的舊 Post 就知道,水門雞飯不一定好吃,越早去越好吃,半隻就最好吃,我們叫了一人一碟雞飯,旁邊搭檯的一位香港男士(其實搭檯的是我們,哈哈!)更一人吃了半隻雞,果然是有做功課的好學生!


吃完雞飯,到斜對面吃燒大蝦,Central World 住 Fashion Mall 的路上,晚上會變身炭香四溢的露天泰菜大本營,所有的生材工具,桌椅碗碟都是臨時搭建,由無變有,非常厲害! 幾檔賣的都差不多,可看看那檔多泰國人,或海鮮夠鮮,當然只有冰鮮,沒游水啦!


「廚房」就在我們前面,炒炒炒,熱浪迫人!

燒大蝦,半隻手掌般大,熱熱的,夠香夠火喉,蝦頭有膏比安多哥好吃,1kg 600 baht,這裡4隻約有 500g

燒豬頸肉,香脆惹味,亮點是那個沾汁

必飲的椰青,夠凍要讚!

免費的伴菜,人人有份,羅勒非常新鮮,友人是羅勒怪,全部吃掉!

這餐吃了 400 baht (hkd 100) 不算便宜,但非常有風味,值得一試

大家不想在 Central World 吃飯,可來這裡試試街頭風味,我們吃完沒肚痛,不怕試喔!但先旨聲明,這裡是非常無比熱和迫的,大家要有心理準備喔~  我叫相公跟我再去,我還有很多東西想吃喔,但他死都不肯,看來我要找人發明流動冷氣才有得吃! 

地圖,大排檔在Central World 住 Fashion Mall 的路上,晚上5時開始開檔

 ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡
            喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分享我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的、曼谷繽紛生活情報!


17 comments:

  1. 你又令我很想念家呢>.< 無錯呀 果條街一到晚上好多大排檔的 我每次經過都沒有機會食 我通常在central world門外等van回家 所以一定望到 近年出市區只會spend一至兩天就回鄉郊的家 下次要住市區玩同食多的呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 市區都好多好玩地方,食又好多,下次留多幾日啦

      Delete
  2. Replies
    1. 我都好想試烤魚,但太大條,要再搵朋友去先得!

      Delete
  3. 好正好有風味⋯做可汗都無計^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係唔明點解男人咁怕流汗,激C

      Delete
  4. 我老公都係超怕熱, 睇怕我就算去曼谷都唔會有機會去呢度.

    ReplyDelete
  5. 每次經過都唔敢試,下次一定要幫襯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都成日想食,但搵唔到人敢同我試,終於食到啦,無肚痛,你下次都試啦

      Delete
  6. 我想問下大約收幾點?

    ReplyDelete
  7. 我想問下大約收幾點?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大排檔? 唔食收幾點,但有次11pm 經過都仲開緊

      Delete
  8. 這個海南雞飯我有去食,一食就食咗3碟,因為太細碟~~~哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好細碟,下次叫半隻啦,抵食又好味D

      Delete