Friday 4 October 2013

味噌燒油甘魚鮫 (附食譜)



油甘魚是其中一種我愛吃的刺身,魚質肥美甘香,但來曼谷後,剌身難求,油甘魚變得好貴,很少吃,超懷念啊! 日式超市的刺身也沒有什麼選擇,令人好沮喪,有次卻看到有魚鮫賣,止止我對油甘魚的思念也好,魚鮫黏著不少魚肉,燒來吃,一樣肥美,魚油甘香,魚肉滑嫩,除了油甘魚,三文魚鮫一樣可以,味噌燒魚肉也好吃,不用常吃鹽燒的,味噌燒也一樣非常簡單!



材料:
油甘魚鮫      1份(約300g)


調味:
日本麵豉     1湯匙(夠塗勻魚便行)
味醂          1湯匙
料理酒     1湯匙


製法:
1) 油甘魚頭鮫洗淨抹乾,塗上調味醃10﹣15分鐘,預熱焗爐200度


2) 入焗爐以200度焗10分鐘,反轉再焗10分鐘


小貼士:
1) 醃過夜會更入味,不過魚味會較淡
2) 麵豉含鹹味,不用加鹽

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!

歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~



♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

註:本網誌內所有文章和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家分享鬼嫁的食譜,並註明出自鬼嫁,多謝! Happy Cooking! 

8 comments:

  1. 我上星期也買了日本麵豉呢 好鮮味 ^^

    ReplyDelete
  2. 仲以為係用 grill pan 或直接火上燒㖭!

    搵次又試試妳呢個醃料先!

    ReplyDelete
  3. 鬼嫁:
    ~依個燒油甘魚鮫, 我去食日本嘢一定會叫.
    ~其實, 味噌一開完一盒之後, 請問你會點處置??我成日怕開咗一大盒, 只用少少. 其他盒裡面啲味噌會很快變壞!! 所以一開完盒味噌, 我差唔多快快趣用晒去!!哈哈~~我喜歡用味噌, 做湯底打邊爐!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 開左我就咁入雪櫃,有有效日期,買D長期D0既就可以放耐D,打邊爐正呀! 諗多D湯以外的方法就唔怕用唔曬

      Delete