Saturday 19 October 2013

紫心飛到鬼嫁家


紫心是美國友人在 Outlet 找到的,只有兩隻,我們1 1 隻,感謝她不怕重,不怕遠的給我寄來香港,但不敢寄泰國,因為會被打超級重稅,試過一次,真的怕怕了!

本來都不打算買紫心的,一來鬼嫁已有粉紅飛心鍋,紫色 Cassis 的鍋子也有了,但 USD 110 的價錢,友人又熱心的要幫我寄,真的實在非常太過吸引了~ 所以它就飛到鬼嫁家啦!

還有英國來的小飛心,大小心,兩母女,兩個都好可愛!

紫和粉紅,你愛那一個?

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!




21 comments:

  1. 紫心好靚,又特別。。。110USD更吸引

    ReplyDelete
  2. 紫有紫的靚,粉紅又有粉紅的可愛,真係難揀。。。。好似你咁,兩隻都要啦!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. 兩個都靚,但我都係中意紫色多D

      Delete
  4. Long time no see, this is Tea Tea from Yahoo Blog.
    Do you remember me?

    ReplyDelete