Sunday 6 October 2013

手信推介:香蕉百力滋


經常在超市見到遊客大手掃貨的香蕉味百力滋,鬼嫁很老肚,現在才第一次試,不知怎的對香蕉味沒興趣,買了很久,快要過期了,才拿來吃,味道挺不錯,偏甜,對我來說有點太甜,因為香焦醬非常 creamy, 多吃了有點膩,我覺得預先冰一冰比較好吃,天氣太熱,香焦醬有點溶溶的!


我還是愛吃冬陰功味多一點,比較合我們胃口,哈哈!



香蕉味百力滋香港沒有嗎? 為什麼大家都來大手掃貨? 我見有人買過百盒呢........ 

♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥           


喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!

歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~





♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥     

註:本網誌內所有文章和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家分享鬼嫁的食譜,並註明出自鬼嫁,多謝!  Happy Cooking! 

13 comments:

  1. 哈哈我個日係big c都見到。有人買成大pack ~ 我竟然會無入香蕉,不過買左冬陰味!酸辣惹味!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得未至於好食到要大手掃呢

      Delete
  2. 鬼嫁,我下個月會去BKK旅行, 你個blogD資料勁有用! 多謝你:D
    見到你講價好叻, 你可以教下你平時點講價(eg jj market) 或者簡單既泰文點講嗎=D, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有時間,慢慢睇啦
      我都係試下咋,好多時都未必講到,唔怕羞,由半價 or 8折講起,但有D真係一蚊都唔減

      Delete
  3. 真係咁好味,可惜香港無得買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無想像中咁好味,我中意冬陰功多D,但唔知點解好多人大手掃貨

      Delete
  4. 唉, 講到咩咪咩味, 其實即係味精, 都係少食為妙

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係少食多滋味,食得多都口乾乾

      Delete
  5. 未見過香蕉味百力滋,我鍾意鹹味嘅多 D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都鍾意鹹味嘅多 D,冬陰功最好

      Delete
  6. 而家佢同小老闆都是手信的首選

    ReplyDelete