Friday 25 October 2013

再見 Yahoo!


鬼嫁已申請了 Yahoo 的備份,Yahoo 網頁被鎖,已不能更新和回應留言了

大家快點 Bookmark 這個新家吧! 所有文章已搬好了! 
大家喜歡鬼嫁新家的設計嗎?

12月26日前後, Yahoo Blog 將會消失,大家在 Yahoo 那邊 bookmark 了的食譜和文章也會全部消失,請大家重新 bookmark,在這裡能輕易找回以前 Bookmark 了的文章和食譜。
1)請在新 Blog右面的「搜尋。食譜。文章」中輸入關字鍵,搜尋你想要的文章或食譜,例如「雞翼」
 

2) 
便會例出所有「 雞翼」的食譜了


Facebook專頁
鬼嫁的 Facebook 會不斷更新新 Blog 的留言,讚好一下,保持聯絡
Yahoo Blog 20131226日正式關閉, 從始在網絡上消失,大家快來 Bookmark!

http://oniyomeryori.blogspot.com

8 comments:

  1. 鬼嫁呀, 我想請問呢, 我喺YAHOO做好備份, 收到哂+download好zip files...
    但我唔知點解upload入去我個新的blogspot...
    想指教一下你呀! 定係我做錯咗個steps? 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不好意思,我不是用 import 方法的,是手動,所以也不清楚

      Delete
    2. Oh i see... 咁我都手動入返啦~ 謝謝鬼嫁!

      Delete
  2. 早晨呀,呢個搜尋難做的嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔難,係“小工具”自己加,Search Buttom

      Delete
  3. 而家blogger越黎越多人用, 希望將來blogger好似Y-BLOG一樣, 有一個專頁介紹大家既BLOG就好啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想呢,blogger 再外國多人用,但香港就真係好少弓。

      Delete
    2. 係啦, 我鍾意那樣的一個page, 可以隨時click入一d以前未到過的pop up blog~~~~而家覺得好似少咗樣活動 =.=

      Delete