Monday 28 October 2013

雪梨圓肉南北杏燉雪耳 - 清熱滋潤(附食譜)




香港已入秋,天氣轉涼,變得乾燥,大家都要潤一潤呢! 曼谷雖然仍熱辣辣,但滋潤不怕多,潤喉之餘也要潤潤皮膚呢~ 

雪耳性味甘淡平,對肺、胃、腎均有裨益,有滋陰潤肺的功效,亦非常養顏,含豐富的膠質,保持皮膚光滑和具彈性。 


如果有肺燥咳嗽,加川貝來燉更好,但川貝寒涼,只宜熱咳,寒咳就不可以了,按這裡看川貝冰糖燉雪梨的食譜, 用LC煲中煲,煲中盅,普通燉盅,一樣可以,份量時間一樣。 


材料(2人份): 
雪梨 1隻 
雪耳 1塊 
圓肉 10粒 
冰糖 20g 
南北杏 10g 


製法: 
1) 連皮雪梨去頂去芯去核洗淨, 雪耳浸軟,切成小塊 
2) 小鍋或燉盅加入所有材料 (每盅半份)


3) 加水至9成滿,加蓋 


4)入蒸爐100度蒸1小時,停機後,不要取出,用餘溫焗30分鐘


(用煲中煲的方法可參考這裡) 

(煲中盅請參考這裡


小貼士: 
1) 如之後蒸爐要用,便多蒸15分鐘,不用開蓋,鑄鐵鍋非常保溫的 

 ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡
            喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分享我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的、曼谷繽紛生活情報!

12 comments:

  1. 請問媽咪煲可以用來燉湯嗎?

    ReplyDelete
  2. 鬼嫁:
    ~我早排先飲完依個湯, 我溫哥華依邊入秋, 飲咗潤好多!! 其實, 你係泰國, 都要間唔中潤下!!!
    ~但當然, 我無蒸爐, 我都係就咁煲黎飲!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日煲嫁,熱都要 keep 住滋潤,女人要補多D~

      Delete
  3. 我 o尋日都煲咗毛桃雪耳湯!

    ReplyDelete
  4. 滋潤既野邊到都咁啱!^^

    ReplyDelete
  5. 啱晒秋天乾燥天氣飲呀, 大愛!!!

    ReplyDelete
  6. 放在蒸爐的兩個lc鍋是幾多cm呢

    ReplyDelete
  7. 放在蒸爐的兩個lc鍋是幾多cm呢

    ReplyDelete