Saturday 12 October 2013

Asiatique 的可愛餐具小店



Asiatique 這個新夜市是由舊貨倉改建而成,很有點風味,裝璜比以前的 Suan- Lum 夜市好,整齊清潔,但規模卻細很多,不在BTS或MRT線上,但有免費渡輪由 BTS Saphan Taksin 到市夜,由下午4時到深夜11時半,約10 ﹣15分鐘一班,約10分鐘便到,也算方便,走時可坐的士,約150baht 回到市中心,不算貴,但難在找時士很花時間,而且會有很多司機開天殺價,要耐心講價。當地人很多,因為食店非常多,他們都是開車來,吃個飯便走,購物的好像都是遊客。




Asiatique 的介紹可按這裡這裡看之前的舊文,今次跟大家介紹的人 Asiatique 內的可愛餐具店,第一次去時已想買,但有不愉快經驗,最後決定放棄,今次終於買了~ 

店子在 Asiatique 內,倉庫1 ,比較近 Naraya,很易找

我買了這款,110 baht

兩款粉紅的杯子,60 baht 1隻

慢慢再看其他的廚具吧! 由 60 baht 到 150 baht 不等,很便宜吧! 有你喜歡的款式嗎! 這家店的款式在其他地方沒見過,買得過呢~










































♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!



28 comments:

  1. 16/10出發到曼谷, 睇下有冇機會去先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asiatique night market 係晚上好去處,一定有機會黎~

      Delete
  2. 靚得太過份,最過份是我上星期到此一遊時,剛下大雨,無心機行,錯過了血併機會!

    ReplyDelete
  3. 這些餐具全都是我很喜歡購買的! 超愛! 如果香港都有就好了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有都可能會貴呢,話唔定淘寶有?

      Delete
  4. All is lovely toys indeed! ^^ These sell in Singapore super EX. (sad)

    ReplyDelete
  5. 哇,不得了我去到實失控,plan緊BKK短trip,睇到你的介紹o岩晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包你失控,JJ market 都仲有,有排失~

      Delete
  6. d餐具好可愛呀! 真係好難忍手…

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我買左好少咋,兩碟兩杯,忍得好辛苦

      Delete
  7. 鬼鬼~又有好介紹呀~紅色星星杯,好吸引呀~可能下個月又來了~

    ReplyDelete
  8. 鬼鬼~又有好介紹呀~紅色星星杯,好吸引呀~可能下個月又來了~

    ReplyDelete
  9. 我8月時去過(因為睇完你介紹),好好行,可能係平日關係,人亦少,只係naraya最多人!
    我有不快經驗:我去到一間賣民族衫褲的店,只係摸一下佢條褲,老闆即報價400b, 但老爺話唔好睇,我咪放棄law,點知個老闆即時減價到150b, 我耍耍手,佢就用英文操口鬧我喇~~~由頭到尾我都冇發過聲架~~~嚇到我即走!!!
    最後我都買咗2條99b/條 牛仔短褲俾小肥女,呢個價同jj market一樣! 仲有,個度wc 好乾凈,仲有冷氣tim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用英文操口鬧我喇 ﹣﹣> 好過份呀! 我下次留意下邊間,叫人唔好幫襯,唔買都唔駛咁呀,影衰曬泰國

      Delete
  10. 想請問,一般買呢d杯杯碟碟搭飛機,係咪應該hand carry呢?還是可以包好好的寄倉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然 hand carry 最好,但如果唔太貴的,我都試過入0急寄,但一定要包好。當店家講要坐飛機,都會包得好實,呢間有 bubble tim

      Delete
    2. 太好咯~~~~ 可以大手入貨!wahahahahaa!
      愛死您個blog!加油!^3^

      Delete