Sunday 13 October 2013

Platinum Fashion Mall 的青春少女外套店

水門的 Platinum Fashion Mall 鬼嫁之前已介紹過了,今次來介紹我喜歡的一家小店,每次必土戈,次次都有驚喜,也要放底銀兩,因為每次去都會轉款,款式非常多,非常花多眼亂! 店子打主青春少女可愛路線 (不要吐喔! 鬼嫁偶爾也愛裝可愛,哈哈!),最愛它的小外套,簡單的,花巧的,喱士的,清雅的,可愛的,各式其式,穿搭容易,最吸引是價錢,由250 baht 到490 baht 不等,非常划算,質料也不錯,性價比非常高!

店子在 Building A(比較大那座),2樓,Oxford 5 的那條巷子,買1件比較貴,兩件就有 Retail Price,再殺價就非常難了,1次也沒成功過! 

我買了裡面的喱士背心,米白和粉紅都買了,只是 250 baht


這件也是 250 baht 

小外套 300 baht

買了白色版的外套,友人買了灰色的,350 baht

買了這款的米色版

這個比較貴,要450 baht

星球友人每次來曼谷,都要去 Fashion Mall 血併,今次也滿載而歸!



還有其他的,有你喜歡的嗎?
















♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!


10 comments:

  1. 款式也不錯呢 我朋友也在這個商場 買了一件送我^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實真係好多花款,次次去都有新款,你下次黎探親又去行下啦

      Delete
  2. 嘩...原來泰國會有凍出現嫁?我以為一年四季都係熱, 唔需要著到長袖衫添.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 泰國北面都幾凍嫁,清邁要著長袖tim, 不過 BKK 就最多係冷氣房著下外套,哈哈!

      Delete
  3. Oh all look sooooo sweet...missing Bangkok ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Singapore is very close la, come any time!!

      Delete
  4. 係,呢幢D 野靚D, 隔離我就主攻accessories, 上次差少少無行埋有food court 果邊(勁大)我想問下你,你去又娃啦(china town )係打的?? 我想去,不過勁唔想比D 的士哥仔開天殺價。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最中意去呢座,ground floor 電梯口的accessories店,全部120-150 baht 度,又平又靚,仲成日有新款

      Delete
    2. 請問你去china town 打的?? thanks

      Delete