Tuesday 8 October 2013

Nacho ﹣ 濃濃芝味墨西哥玉米片 (附食譜)


週未相公想喝威士忌,要找點下酒菜,指定要吃加工過的 Nacho,急急去找雪櫃有什麼,做了這個簡易版,Nacho 其實真的很隨意,可加辣肉醬,牛油果醬,加碎牛肉又可,家裡沒肉醬,所以因加了雜椒和大量芝士,濃濃的 Extra Sharp Cheddar 和 Mozzarella, 再加點甜椒粉,焗得脆脆的,一樣惹味!


材料:
Nacho     1包
芝士      200g
雜椒     各1/4隻
洋蔥     1/4隻
甜椒粉     1湯匙
孜然粉  Cumin     1茶匙


製法:
1)焗盤放 Nacho,預熱焗爐250度



2)灑上芝士碎

3) 灑上切粒雜椒、甜椒粉和孜然粉,再灑上芝士碎,入焗爐250度焗5-8分鐘至芝士溶化



小貼士:
1) 小心看火,不要烤焦
2) 份量隨意,可隨口味加減


♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥           


喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!

歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~





♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥     

註:本網誌內所有文章和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家分享鬼嫁的食譜,並註明出自鬼嫁,多謝!  Happy Cooking! 



15 comments:

  1. nacho + 芝士 = 絕配!會食唔停口 ^+++^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係會停唔到,所以買細包D,嘿嘿...

      Delete
  2. 等我都試下先^^

    ReplyDelete
  3. 我岩食左一包~之後就見到喱個post,好想buy多包即整呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁快又食,肥C,留返下個星期啦

      Delete
  4. 用片裝Mozzarella可以嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該唔得,片裝唔係太溶架

      Delete
    2. 片裝都可以,但較難溶到好似呢個咁一絲絲,不過都無所謂

      Delete
  5. 我鍾意你刨芝士嗰支嘢 ^^

    ReplyDelete
  6. 食 Nacho 我就鍾意點鷹咀豆醬!

    ReplyDelete