Monday 21 October 2013

手信推介:Boots 外遊三寶- 太陽油、蚊怕水、蚊膏


推介這款Boots 自家品牌蚊怕水,非常有效,價錢實惠,1大枝約 hkd 50,有效是因為有deet, 相公之前要去 Madagascar 工幹(對啊,就是動物卡通片那個馬達加斯加!)去打各式防瘟針,醫生說最有效的蚊怕水是含 deet 成份的,對付對帶登革熱,瘧疾的蚊,deet 最有效!香港很多蚊怕水都是無 deet 的,因為 deet 對皮膚不好,廣告之類又大推無 deet, 所以香港買的蚊怕水效用不大!怕對皮膚不好就噴在衣服上,免受痕癢之苦! 不要跟我說 deet 有害之類的,用不用,大家自行決定吧! 在香港,想買含 deef 的蚊怕水,比買魚翅龍蝦更難呢~




如不幸真的被叮上了,這款蚊膏挺有效,超級便宜,35 baht, 約 hkd 9,有尤加利葉成份,搽上後有點涼,感覺比無比滴有效,無比滴要搽很多次才止癢,除了 Boots, 很多地方都有。


這枝是泰國人愛用的蚊怕水,非常迷你,帶出街輕便又方便,多數在戶外吃飯時用,約 35 baht。


Boots 另一自家品牌是太陽油,香港買到的外國品牌在泰國超級貴,因為入口要打稅,有一款泰國牌子,様子跟某外國大牌有90%相似,鬼嫁也中過招,沒效又不便宜,所以 Boots 是不錯的選擇,有不同度數,不會油油的,氣味也不太椰,約 baht 175, hkd 45。


還有 after sun 的蘆薈護膚,200 baht




小孩用的也有


去 Boots 不忘買這支通鼻棒,吸一吸,非常精神!


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!





18 comments:

  1. Replies
    1. 你個邊有無泰國鋪?可能有蚊膏

      Delete
  2. 那支通鼻棒好多色 我都好like ^^

    ReplyDelete
  3. 蚊怕水可以噴係衫到...好提議!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,因為係氣味,所以係衫都 ok

      Delete
  4. 有人提議去泰國買柔順劑。聽講好香

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都聽過,但仲未有機會試,下 round 會買黎試啦

      Delete
  5. 謝謝好介紹~ 香港買到的蚊怕水真係無乜用呢!

    ReplyDelete
  6. 鬼嫁:
    ~唔知你個邊係咪亞洲熱帶區, 連防蚊物, 防晒嘅用品, 選擇都多啲!!!

    ReplyDelete