Friday 1 November 2013

燉肉汁 ﹣強身健體的精華素(附食譜)


昨晚上戴了燉肉汁的照片,大家的反應非常熱烈,所以今天立即行動,趕緊把燉肉汁的做法寫下來,免得我又忘了,哈哈! 其實鬼嫁還欠了好多食譜未寫,經常說過幾天寫,但太多好東西想分享,不停寫寫寫都還有很多未寫,不過如果大家有什麼想我寫的,不妨說來聽聽,有時煮了,Post 過相但又忘了寫的應該有很多吧! 呵呵!



燉肉汁有滋補元氣的好處,病後調養,生B後坐月子時,捱更抵夜後,補身強體,老人大人小孩都適合,無病無痛也可飲用,每星期一次,保健強身,做法簡單亦便宜,小時候身體虛弱,喝很多呢~ 現在相公工作辛勞,有時睡不好,沒精神,我都會燉1碗,讓他補充精力,精精神神上班去(我才可以繼續敗家啦!) 


想再補一點,更可加入薑、淮山、花旗參、蟲草等等。用瘦肉最好,越瘦越好,不然燉出來的汁會太油膩,用肉碎比較好,切成幼條也可以,我會自己絞肉碎,清潔衛生多了,燉完的肉會非常乾,肉汁被完全榨乾,口感好差,但有心機的朋友,可拿肉碎去做肉鬆,無浪費。燉時不用加水,我這裡半斤肉,燉完只有1小碗,滴滴都是精華喔! 

用同一個方法燉牛肉汁和雞汁一樣可以強身健體,但雞汁比較燥,不宜喝得太密。


材料:
瘦肉     半斤(300g)(水𦟌較多汁)

做法:
1) 先攪好肉碎,或切成幼條




2) 把碗返轉,放入大鍋中(我用的是 LC 16cm),沒LC,用普通燉盅和大湯碗也可以,如要加薑、蟲草之類,就把薑放在大鍋中心點,再加碗


大湯碗中放入返轉的小碗

3) 把肉如圖般放在大鍋與小碗之間,不用把肉壓到鍋底,燉完後肉汁會藏在小碗內,肉還肉,汁還汁

4) 加蓋,如用普通大碗,沒蓋,便以錫紙封頂



5) 入蒸爐,100度蒸 2.5 小時,燉肉汁不難,但很花時間和資源,用蒸爐就不怕乾水,更可同時燉幾碗,一起做其他燉湯亦可,用普通蒸鍋也可以,坐水或隔水蒸都可以,水滾起後,轉中小火,燉2.5小時



用煲中煲,坐水燉的方法當然一樣得,做法參考按這裡

6)燉好後,小心拿出蒸爐(鍋),輕按碗底,用筷子把肉拿掉,再把碗拿掉,肉汁就出來了,可直接喝,加少量鹽也可以


拿掉肉後,肉汁藏在小碗內,很神奇吧!

拿掉小碗,肉汁便出來了

乾到無朋友的肉

小貼士:
1) 如果肉多,可用大一點的鍋子和碗,燉3小時


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!




33 comments:

  1. 唔知用高速煲得唔得?

    ReplyDelete
  2. 唔知用高速煲得唔得?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一樣得,加水放蒸架,好似蒸野咁,40分鐘

      Delete
  3. 好主意!我以前只係見過人燉雞汁,不過買雞又貴又浪費,而家可以試下豬肉~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雞比較燥呢,肉汁中性D又平好多

      Delete
  4. hehe 細個我同家姐都有成日飲燉汁 之後亞婆有真係拎黎整肉鬆 因為佢覺得燉完d汁唔要 好浪費

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我細個都飲好多,肉鬆雖然唔難,但怕麻煩,好少整,哈哈!

      Delete
  5. 我以前都有用呢個方法燉肉汁俾我媽媽飲

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好女兒,燉肉汁真係唔錯,有用又便宜

      Delete
  6. 哦!原來係咁燉肉汁~~~

    ReplyDelete
  7. 點解肉汁會自動流入碗內咁神奇!?

    如果蒸的話,一樣唔使加水嗎?有機會試試用真空煲整先!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔明咩原理,但真係好神奇!
      蒸都可以,唔駛加水,係大煲要加水。真空煲我估都得,好似平時燉野咁

      Delete
    2. 呢個睇落幾好玩,又可以補身,有機會要試試!

      會唔會係真空原理將肉汁扯入碗內呢!?

      Delete
  8. 功效好嗎? 我都試下整俾囡囡飲先得, thx sharing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 功效唔錯, 當然唔會話好勁,當保健唔錯

      Delete
  9. 我聽過人地講肉汁好好,但真係第一次見,好神奇呀!!! 多謝分享!

    ReplyDelete
  10. 我奶奶教我燉牛肉汁,話可以補血強身!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都好,一樣燉法,只係會燥少少

      Delete
  11. 用壓力煲得嗎? 我都想試吓!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 得,一樣坐水,時間就睇返你個煲先知,自己計返0岩

      Delete
  12. 如果用真空煲又要點煮呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好似煲湯咁,滾起再放入真空煲

      Delete
  13. 用壓力煲炖,會否沒有盈养

    ReplyDelete
  14. 吾明,個鑊吾放水入去,咪亁蒸囉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會,我用蒸爐。用煲中煲,坐水燉要加水的。

      Delete