Tuesday, 5 November 2013

明太子忌廉意大利粉(附食譜)



鬼嫁家超愛吃明太子,這裡也有愛吃明太子的朋友嗎?(揮手中~) 我經常納悶, 每次上戴明太子的照片,反應都非常差, 太家是不愛吃?還是未吃過?還是我們太奇怪? 我們愛明太子的程度是,在餐廳見到明太子的菜式,一定會點來吃! 最愛燒明太子,去日本旅行也會買大量回港慢慢吃。





這個明太子忌廉意大利粉,是繼燒明太子後,我最愛的明太子料理,住在日本時,每星期都要吃一次,實在太太太美味了~ 相公說這個有95分,明太子的鹹鮮味配以香滑忌廉,是會令人上癮的。

明太子在曼谷非常罕有,即使質素麻麻,也超級無敵貴,但每次在日本食品節見到,都會買來吃,100g 香港賣 hkd 50,曼谷要 600 baht,約hkd 150,貴到無朋友喔!


食譜是1人份的,因為相公吃牛扒,一邊煎扒,一邊煮意粉,其實很容易,因為牛扒差不多不用煮,煎幾煎,5分鐘就完成了~ 





材料 (1人份):

意大利粉 100g

明太子 50g

淡忌廉 (Whipping Cream) 100ml

牛奶 100ml

鰹魚粉 2g (約1/3茶匙)

胡椒 少許


製法:

1)鍋子燒滾熱水,加1湯匙鹽, 意大利粉按包裝指示分鐘少3分鐘來煮, 撈起瀝乾水份備用,這是我愛用的意大利粉,比百德阿E的好吃,我愛Al Dente,所以煮了7分鐘(10﹣ 3)


2) 煮意粉同時, 明太子去衣待用

3) 鍋子加入忌廉和牛奶,中火煮滾,加入意粉和鰹魚粉拌勻 


4) 滾起後,轉中小火煮至醬汁濃稠,約 2分鐘 


5) 熄火,加入明太子伴勻,試味,明太子和鰹魚粉有鹹味,可不加鹽

6) 上碟後,灑上胡椒






小貼士:
1)以上是Al Dente口感的時間,愛軟身的朋友,可增加水煮意粉的時間
2)用低脂Cream比較健康,牛奶會越煮越濃,太濃稠,可增加牛奶份量
3) 明太子本身帶鹹味,最後試味才加鹽

《好吃鬼煮意》中其中一個食識就是「蒜香明太子冷意粉」

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡




♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡


註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!

36 comments:

  1. 我都未見過有明太子賣, 但可能我少去日本超市逛. 但買咗都可能唔識用.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日本超市通常都有,唔駛煮,就咁撈飯都好好食,整飯糰一流呀~

      Delete
  2. 我鍾意辣明太子呀! 呢個意粉同飯糰都好好味! 不過未試過自己買黎煮呢~ 有機會試試先

    ReplyDelete
  3. 明天子伴勻係咪連埋d意粉同汁一齊撈呀?你最後再返d 明太子係面?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,最後再返d 明太子係面做裝飾,靚D

      Delete
  4. Replies
    1. 好唔同嫁,下面 link 係飛魚子,一粒粒, 是飛魚的卵,再塩漬。明太子是用辣椒和香料醃製過的鱈魚的魚卵, 是日本博多的名產

      http://oniyomeryori.blogspot.com/2012/04/blog-post_8209.html

      Delete
  5. 我呀我呀(揮手揮手),我超愛呀,撈BB醬搽多士都好正架~
    仲有加入己炒好嘅炒蛋(記住熄火先)又係超好味呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow!!! 好開心原來有好多人鐘意食,係呀! 係呀! 撈BB醬勁正!

      Delete
  6. 易煮又好味,可惜唔見呢度有無明太子賣!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係英國食過日本餐,好似都無見過,外國人其實唔食魚內臟吧? 好似無見過魚內臟的菜式

      Delete
  7. 雖然我唔食明太子,你煮的意粉就相當吸引.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝! 點解唔食? 太腥?

      Delete
  8. 明太子配白粥都好正架!

    ReplyDelete
  9. 乜明太子唔係生嘅咩?點解唔使煮呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以生食嫁,其實生食最好味

      Delete
    2. 噢,真係唔講都唔知哦!

      Delete
  10. 我之前都有係街食過好好食呀~不過有朋友話明太子買得唔好會勁爆腥所以都唔敢自己整><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔會腥呀,試下啦,香港 jusco, sogo, city super 買到的都好食呀

      Delete
  11. 我超愛明太子,今次仲係教我最鐘意個款。
    我通常係餐廳食或者買現成醬汁整。
    但係有左呢個食譜,我可以自己整啦!
    多謝你。>3<

    ReplyDelete
  12. 超愛吃明太子~~~揮手揮手!!!
    這意粉我也常弄,但沒下鰹魚粉,讓我有機會試試。
    又,我也喜歡這牌子的意粉啊,不過你那邊的明太子實在太貴了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 明太子真是貴到想哭喔。加點鰹魚粉,日本風味再濃一點

      Delete
  13. 你好,好鐘意睇你個blog, 我見白汁有兩個做法 1)淡忌廉 2) 淡忌廉 + 牛奶, 兩者有咩分別?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 正宗的白汁叫 bechamel sauce, 只有牛奶,沒忌廉 ,他是一種母汁 (mother sauce),可加其他配料如忌廉成為其他的醬汁,中文中一般都把 bechamel sauce 伸延出來的醬汁叫白汁

      Delete
  14. 請問鰹魚粉在那裡可以買?我去過很多超市也買不到 ~ Thanks ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你是在香港的嗎?香港的話, Aeon, City super, sogo, apita, jusco living plaza 都有,日文叫 かつおだし、包裝可能只有日文,對下再搵下

      Delete
  15. 買唔到鰹魚粉,可唔可以用其他代替?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用冷麵汁或雞粉,或者唔落就咁用鹽

      Delete
  16. 正正,後晚煮:)

    ReplyDelete
  17. 試咗,好好味道,老公同細路都鍾意!謝謝你的分享!

    ReplyDelete
  18. 十萬個鍾意食明太子意粉! 係咪 Aeon / CitySuper / 一田都可以買到明太子?

    ReplyDelete