Thursday 28 November 2013

回港的重要任務

當大家看到這篇的時候,鬼嫁已在回香港的飛機上了。

今次回港有重要任務,就是新書拍攝了,今次有攝影師幫手,一定能拍出更美的照片。

為了不想把相公獨位在家太久,所只能回港數天,用5天時間,把所有食譜全拍完。

相公已由個多月前開始,不停的指責我,為了新書,把他置曼谷不顧,我說出書是為了他,家庭主婦無收入,賣書是為了儲他的生日基金,不過稿費微薄,現在儲到的只夠2﹣3個生日,所以大家要幫幫手啦! 立即行動,快去買我的書吧! 呵呵!

  

我更煮了一大鍋牛尾,讓相公慢慢吃,真的要讃一讚自己,呵呵!

26 comments:

  1. 咁大鍋, 一定夠佢食5日啦 :D

    ReplyDelete
  2. 恭喜你,勁呀,再來一本!
    所以話有心就會有人欣賞,祝你粉絲越來越多 <( ̄︶ ̄)>

    ReplyDelete
  3. 我已經買了你新書! 內容簡單易明又清楚!!

    ReplyDelete
  4. 恭喜你又有新作! 自己書=親生仔,祝你越生越多,百子千孫~~^^

    ReplyDelete
  5. 相公趁呢幾日學識煮飯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當然無啦,連公仔麵都唔肯煮XD!

      Delete
    2. 餐餐出街食?俾著係我就頂唔順喇!

      Delete
  6. 又來新書! 一定要買來睇下先 ! ^_^

    ReplyDelete
  7. 風頭火勢, 老公一個人在曼谷...
    而家局勢點樣?
    我12月尾會去曼谷, 機票已買, 而家都幾擔心呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家無咩事啦,你12月仲黎唔黎?

      Delete
  8. 鬼嫁,太厲害了,加油加油 ~ 等你的新作!
    話時話bkk果邊係咪好混亂?事事小心,take care ~

    ReplyDelete