Wednesday 20 November 2013

紫丁香 Lalic Mist 的浪漫~


鬼嫁鐘情小鍋,大鍋3數隻已夠用,小鍋易收藏,不怕被相公碎碎唸,靚色小鍋看上去也比較可愛耶~ 

今次的 Sogo Thankful Week 非常震撼,是浪漫的紫丁香,淺紫的迷人紫,和粉紅一樣迷C很多美女煮婦,大家都要我為煲狂,所以今次LC用了新方法,以抽籤形式去買煲,事先登記,抽中才可以買,不用晨早去排隊,鬼嫁抽中了16cm 的小鍋,Yeah!!! 

可惜最想要的心心鍋抽不中,可幸有好心姊妹把心心鍋的 Quota 讓給我! 超期待! 謝謝妳喔~


花花鍋我已有了,但太可愛太美,不捨得用,所以還處於觀賞品的身份,哈哈! 當年是多得 Blog 友仔神仙和小仙的幫助,以 16xx 的價錢入手了紫花,現在要賣 23xx ! 貴多了! 我常跟相公說,我的煲煲每天都在升值,所以不要再來碎碎唸我,哈哈! 

這 16cm 就當是我的生日禮物吧! (第一彈,因為陸續有來! 呵呵!)

紫丁香雖然美,特別是花花和心心,很易被迷得頭暈眼花,但煲煲長買長有,不要用炒價去買,最後受苦的都是我們自己用家,炒家食過好滋味,只會不停跟我們用家去搶買。鬼嫁從不買貴煲,莫論是炒價,有緣自會遇上~

17 comments:

  1. 我反而會買大煲, 因為屋企人多, 細煲好少機會用. 呢邊好似未見有呢隻色賣.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你人多當然用大煲啦,我成日得2個人,細煲洗得無咁辛苦

      Delete
  2. haha, 會升值既LC煲,好抵買﹗花花煲好靚呢,真係唔捨得用~~

    ReplyDelete
  3. 我同佢無缘,抽吾中!

    ReplyDelete
  4. 我同佢無缘,抽吾中!

    ReplyDelete
  5. 我都係鍾意細煲, 出場既機會係最高!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,一餐用幾個都唔會洗得太辛苦

      Delete
  6. 我認同,太貴的不買,覺得沒有必要!今次一個都抽不中,想要的花花煲沒有了,幸有JM很好讓了她朋友的一個18cm round 比我!但使率高嗎?還在想要不要好!我家有3個人,已有一個22

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太貴就真係唔值啦
      3人 18 round 好用喔! 煲仔飯都夠大整到。

      Delete
  7. 請問點做lc 會員, 等我可以下次抽煲呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 登記就得,呢篇有 link
      http://oniyomeryori.blogspot.com/2013/09/lc-private-sale-2013.html

      Delete
  8. Replies
    1. 靚到無朋友~ 你今次 thankful 有無買野?

      Delete