Saturday 2 November 2013

菠菜仔開光之花雕香菇瑤柱焗蟹飯

為了幫菠菜仔開光,專程去了 Sam Yan 的街市探險,尋找海鮮活蟹,街市算大,走著走著,只有冰鮮海鲜,心情越來越沈重,山長水遠來到,最後還是吃死鮮,那種失望和沮喪,直不敢去想像!



最後走到盡頭終於有了,一千零一檔,獨市生意!當然好貴啦!游水石斑要 1kg, hkd400, 比香港更貴,琵琶蝦 1kg, hkd 300, 幸好蟹比較友善,1kg, hkd 100. 這裡兩隻蟹約 1kg, 足砰,hkd 100 比上次在 JJ Market 買的泥蟹划算多了,那次不但不足砰,600g 要了我 hkd300, 擺明欺我外國人,女人仔一個,任劏無聲出,所以買海鮮不但要帶錢,帶個凶神惡剎的相公更重要!哈哈!


為了隆重其事,我還去了做菠菜色的甲,呵呵!我好無聊喔~~ 相公看到,呆了10秒再笑足了1分鐘,差點沒在地上反滾,有那麼好笑嗎?



♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡




♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡


註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!

6 comments:

  1. 哇哈哈哈哈………真係服咗妳呀,妳當咗去溝新仔咁隆重!! XD

    應該係海死,唔係死鮮呀,呵呵!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎! 海死先0岩!
      溝仔都未必特登去整甲,哈哈!

      Delete
  2. 哈~好好笑呀!我睇到最尾都呆咗呀!哈哈~
    海鮮我真係唔識處理呀....投晒降。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我整完都覺自己好無聊,哈哈!
      其實海鮮唔太難,係香港買,可搵魚腹代勞,所以都好方便

      Delete
  3. 1kg hkd 100, 香港都冇咁平wor !

    ReplyDelete