Tuesday 19 November 2013

綠茶牛奶燉蛋(附食譜)




我愛各式的綠茶料理甜點雪糕,當然也愛喝綠茶,但曼谷的綠茶非常貴,因為是入口貨,稅非常貴,茶葉不知怎的,比平常食材再要貴一點,身價倍升,綠茶粉更是妗貴,不是隨便能買到,所以每次回香港,綠茶都在購物清單中,如果有機會去日本旅行,要掃足幾年的存貨才行,不用慳著慳著的來喝...




材料(2-3杯份)
牛奶     250ml 
抹茶粉     1湯匙
練奶     湯匙
雞蛋     2隻
熱水     2湯匙



製法:
1)碗中先加入熱水抹茶粉拌勻,再加入練奶拌勻


2) 加入雞蛋輕力拌勻,免起泡


3) 遂少加入牛奶到碗中,一直拌勻,至所有材料溶掉溶合

5) 過篩兩次,隔去氣泡及溶不掉的粉抹




6) 入蒸爐90度蒸15分鐘或燒滾水後,以中小火隔水蒸15分鐘



小貼士:
1) 如氣泡太多,可多隔幾次 
2) 想茶味濃一點,可多加 1/2 湯匙抹茶粉


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!

歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 

分享試做詳情按這裡


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並




16 comments:

  1. 鬼嫁,真係好耐無見啦 ~ 一切安好?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi 小高! 我好好呀~ 你呢?

      Delete
    2. 鬼嫁,我都好好,轉左來blogspot真係要返d時間適應下!:P

      Delete
  2. Replies
    1. 係 asiatique 買,好平,60 baht 一隻

      Delete
  3. 這個很好, 綠茶及奶都是我的至愛, good, thanks :D

    ReplyDelete
  4. 我都勁愛綠茶, 唔用牛奶 , 用豆奶, 得唔得?

    ReplyDelete
  5. 我都勁鍾意抹茶食品,香港都唔算平,日本仲平,$3X - 4X 已經有交易,同樣重量,香港要賣成 $7X - 8X!

    我整過抹茶豆腐花同布甸,但都唔知點解會分層,唔可以完全混合得埋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以好想去日本掃貨! 分層係因為無預先用熱水溶左D粉?

      Delete
    2. 唔係呀,每次都預先用熱水開勻先呀!

      Delete