Wednesday 22 January 2014

檸蜜香草烤雞(附食譜)



今次用了新方法來燒雞,就是把雞縛好才去烤, 特別是大雞,縛著來烤,不但讓雞肉能平均受熱,雞胸肉也較嫩滑,雞的型狀也能保持美美的,原隻上碟更好看,縛雞有幾種方法, 在藍帶學了要用粗針的方法,但比較難,一般家庭用這方法較易,當然直接烤,不縛繩也可以啦~



烤完後的雞汁是精華,點雞肉超級好吃!

蜜糖和青檸,再加美美的金黃色,令人食欲大增,想要靚色就不能偷懶,要經常塗汁,留意烤色的變化,有需要時,例如某一位置比較深色,便要轉轉焗盤的方向,因為爐溫有可能不平均,如發現某部位焦得太快,可以用錫紙蓋著,免烤焦。這個調味用來烤或煎雞翼也可口,甜甜酸酸的非常惹味,大人小孩都愛吃耶!

百里香  Thyme

迷迭香 Rosemary

煮食用綿繩


材料
全雞     一隻 (約 1.5kg
百里香  Thyme      6-8
迷迭香 Rosemary     4
牛油     20g
蜜糖     2湯匙
青檸汁     2湯匙 (檸檬汁也可
   2茶匙     

製法:
1  雞洗淨內外,用廚房紙抹乾或掛乾,室溫放軟牛油, 預熱焗爐250度,
2  雞腔內灑上1/2茶匙鹽,1/3的牛油、蜜糖和青檸汁,放入1/3的香草和榨汁後的半隻青檸


3  2/3百里香和迷迭香切碎


4  把剩下的牛油、蜜糖、青檸汁碎香草平均塗均雞皮,雞翼尖包上錫紙免烤焦,小時


5) 縛雞,雞屁股向著自己,以煮食用綿繩對稱地圍著雞頭轉一圈,如圖般,繩會壓著雞中翼,並由雞脾下方穿過,來到雞屁股,打死結



6) 交叉放好雞腿,再8字型打圈,縛好,打死結,剪去多餘的繩(當然不縛直接烤都可以啦)



7向上,放焗爐最下層,180度焗50分鐘


8) 中途開門34次,把留到焗盤上的雞汁塗到雞上,讓烤色更美,也令雞不會太乾,保持濕潤


9 以牙籤刺雞脾最厚部位,出黃色雞汁便是熟了,如血水便要再多焗510分鐘

小貼士:
1 視雞大細,加減鹽、蜜糖和青檸汁的份量和焗的時間
2 如烤雞途中沒有變金黃色,可偷雞塗一點點老抽,薄薄很少的掃上
3) 要經常留意烤雞的變化,如爐溫不平均,會令某一位置特別易焦,有需要時,要轉一轉焗爐的方向
4) 用旋轉式烤架

21 comments:

  1. 鬼嫁請問啲繩可以喺邊度買到呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12蚊店有得賣

      Delete
    2. 吉豬島有得賣?等我搵下先,唔該晒^0^

      Delete
    3. 有分粗幼兩款,幼都得嫁啦

      Delete
  2. Replies
    1. 整比你美國的家人食啦~ 伯公公中意食烤雞嗎?

      Delete
  3. 雞胸向上,放焗爐最下層,180度焗50分鐘,請問焗爐是否上下火都要開著,或是只開上火?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下面都要開,放最下係唔想面層太快炸焦,因為唔反雞,所以下面都開

      Delete
  4. 鬼嫁,
    -你整嘢食好有心機, 仲逐個step寫出黎. 我鐘意食烤雞, 有機會, 跟足你食譜.Thanks
    -你藍帶課程點? 祝你學業猛進, 一切順順利利

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會縛住焗啦,特別係大雞,出黎個樣靚好多
      藍帶比想像中辛苦呢,但我會努加的!!

      Delete
  5. 中途開爐門咁多次,唔怕爐溫急降嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會降,所以要快手,或拎出黎搽再快手放入去

      Delete
  6. 我180度焗50分鐘隻雞未熟哂呀......-__-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雞大細同爐溫有別,所以最後要好似 step 講咁,以牙籤刺雞脾最厚部位,出黃色雞汁便是熟了,如血水便要再多焗5﹣10分鐘,你有無再焗多陣?

      Delete
  7. 你好,
    請問吓如果旋轉烤架,有冇什麼要特別注意或不同?

    ReplyDelete
  8. 你好呀!鬼嫁,
    想請問一吓,用烤架是否有什麼要注意???

    ReplyDelete
  9. 鬼鬼老師, 我尋日跟你整左呀,但我今次呢隻得980g, 所以我減左1/3 醃料, 但我覺得淡左少少. 因為我係入新手, 其實應該減幾多先啱呢, 請賜教! 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雞係輕左,但雞大小未至於差成 1/3咁多,可能只係細 20% 度,減分量要視食材表面大小,所以減 1/3會淡口左,下次用足煲問題,醃汁多左,可以一邊燒一邊搽

      Delete
    2. 多謝你回覆呀, 因為我係入廚新手, 好多野都要撞下版先得, 我第二次整就用左你另一個方法, 除左表皮之外仲在在皮同肉中間都擦:P (因為我見有好多汁), 2次都係每8分鐘塗GRAVY

      Delete