Thursday 23 January 2014

黃耳紅棗燉鮮奶 (附食譜)



女人要對自己好一點,除了花膠,偶爾也燉黃耳來潤一潤,黃耳膠質豐富,滋陰養顏,蛋白質和礦物質也豐富,浸發後能發大幾倍,屬木耳和雪耳的種類,但黃耳的膠質較豐富,口感較軟滑,雖然比雪耳貴,但較花膠便宜,女仕們要多吃喔~



今次分了3小盅來燉,做個小實驗,1盅加水先燉1.5小時,再加奶燉半小時,第2盅全部用奶,第3盅用1/3水和2/3奶,都是燉2小時,結果是第3盅口感較好,感覺滿口是膠,用水先燉再加奶那盅口感較差,好像膠質被沖掉,只嚐到奶的味道,用全奶的也好味,但全奶有可能會結塊,所以加水較穩陣。燉了1小時後,拿出來試味,黃耳已能吃,口感較爽,膠質不濃,愛清爽口味的可燉短一點時間。因為牛奶加熱需時,燉的時間不能太短。


材料 1份)
黃耳    2
去核紅棗      1
牛奶    300ml
  100ml
冰糖     10g(可隨口味加減)

製法:
1黃耳浸過夜,期間換水1次,黃耳會發得更大


2切或剪去底部黑色的部份


3 黃耳剪細,湯盅或燉盅加入所有材料


3 入蒸爐,100度蒸2小時,亦可坐水蒸,煲中煲,中小火燉2小時


小貼士:
1 牛奶加水,比例31,便不會在燉的過程中凝結,出現奶塊,亦不可用高鈣奶

20 comments:

  1. 燉黃耳嚟潤一潤,我都啱呀!

    ReplyDelete
  2. 我都有袋黃耳,放好耐都無用到,可以試試妳呢個做法哦!

    不過可惜我唔飲奶!

    ReplyDelete
  3. Hi,昨晚跟了你的食譜,好可惜可能個煲太少水,個燉盅太矮,燒乾水煲底勁燶!好灰!請問可否用蒸的?或係咪需要個高身ge盅&再放多D水落煲?我未燉過嘢,第一次就衰了,仲要整燶左個staub煲,好肉痛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太可惜啦,個 staub 洗乾淨未? 用梳打粉加水浸洗,應該甩到。
      用蒸都可以,當然用高身盅會好D,大煲放多D水,用淺身盅就要密D加水,因為時間長,好似下面個燉蛋咁,因為時間短,所以用淺盅,少水都無事
      http://oniyomeryori.blogspot.com/2012/06/blog-post_7834.html

      Delete
    2. 我都剛剛買了個美亞蒸籠加煲,今晚再試,用蒸的!上次個staub煲用過百潔布擦洗,可能玩完喇~仲有少少積,我會試用你梳打粉的方法洗多次。

      Delete
    3. 無咁易玩全,個煲係過千度燒出黎嫁,無咁易燒焦,試下梳打水,重覆幾次可能就得

      Delete
    4. 唔係唔可以用百潔布擦嗎?我擦過呀,不過個百潔布唔係新的。昨晚蒸/燉多一次成功了,好味!多謝你的食譜!

      Delete
    5. staub 黑裡ok 嫁,重覆幾次試下啦,梳打粉要煲滾,再加洗潔精

      Delete
  4. 鬼鬼,想問問,我有個24媽咪,可用佢加個美亞蒸籠蒸?時間係咪一樣?thx thx

    ReplyDelete
  5. 美亞蒸籠係 good fit? 咁就得,蒸的時間一樣

    ReplyDelete
  6. 想問呢個製成品的質感應該係稀的還是杰的? 我用不銹鋼煲,用LC 的盅仔隔水蒸,但2個鐘後的質感同未煲前一樣係稀的。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 稀的,只有少少膠膠的感覺,但唔會凝結

      Delete
  7. 岩岩試整,希望成功啦…多謝分享^^

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete