Tuesday 21 January 2014

我的藍帶戰友


工欲善其事,必先利其器!

這套上學架撐真的非常利,第一天上課已有不少同學仔流了第一滴血,希望到學期尾我只付出汗水,不用流血水。除了這些刀,還有大大小小的各式工具,四十多件,工具包非常沉重,幸好可放在儲物櫃,不然每天把刀帶來帶去,感覺總是怪怪的。

但第一天上學,剛巧是「封鎖曼谷」的緊張時候,地鐵又有安檢要過,就像機場安檢那樣,還要開袋檢查,而且刀這些「劈友架撑」又非常敏感,更要是十多把,又怕有理說不通,我的泰文只夠坐的士用啊,戰戰競競的背著一大袋刀,裝著若無其事般走過安檢閘,閘門當然有大叫啦,幸好閘門很敏感,什麼東西經過都會響,我「聲東擊西」的自動開了手提袋讓保安看,再頭也不回的競步到電梯,緊張到自己都以為自己帶了武器,幸好安全過關(汗~)


每一把刀都有藍帶的標記,WUSTHOF 在香港可能較少人認識,是專業廚師刀(我指專業的廚師在廚房用啊!)用了幾天,非常好用,手感比孖人好多了,感覺鋼水非常足,新刀太鋒利,我用得非常小心,希望慢慢跟它們熟絡,不流一滴血,可以用到得心應手。

刀工很重要,第一課便學切非常薄的小薄片,鬼嫁平時太懶,太依賴食物處理器,刀工有點生梳,幸好也順理完成,大廚還說 Nice Cutting 呢~ 

另一課學切2mm 的正方體小粒,小到不能再小,切到有點眼盲,大廚還拿來尺子,叫我們自己量大小,不夠小,再切,切切切切切! 回家真要多多實習!

26 comments:

  1. 我好多年前切到手指好嚴重, 自此切親野都戰戰兢兢, 又慢又核突

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好矛盾,夠利就無咁易切到,但知道好利又會好驚,所以我切得好專心,好驚切親

      Delete
  2. 真係要小心D用呀, 會唔會貴過孖人牌架??

    ReplyDelete
  3. Wusthof的刀真的好好用,某胃的火雞專用刀就是它了

    ReplyDelete
  4. 好Pro!!! 加油學多D勁菜色同我地分享呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! 只係上左一個星期已學左十幾個菜式,要花D時間消化

      Delete
  5. 加油呀~希望你學有所成,帶多啲好煮意比我地!!

    ReplyDelete
  6. 老師教落"越利的刀越安全"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,大廚話越利的刀,切到越唔痛,更唔會出血,聽落都覺恐佈

      Delete
    2. 切口越齊越快好返,小心唔好俾麵包刀界到,最難好返呀! 小心d, 希望你"不見血"!

      Delete
  7. 帶住咁多刀出街真係幾驚...
    希望你到畢業都不流一滴血 加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 感覺好奇怪,好鬼重,但又要扮輕鬆!
      我會加油!

      Delete
  8. 係咁嘅情況下都畀你過到關,真係叻!

    ReplyDelete
  9. 2 mm?仲要拎把間尺 QC!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好嚴嫁,唔會好似興趣班咁

      Delete
  10. Gordon ramsay 講過,利刀比較安全。每次用過都要用磨刀針磨刀。保持鋒利。
    但小心啲用呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對啊! 利刀比較安全,唔利好易“冼”刀就會切親,磨刀針都未用得熟手,同刀工一樣,要多多實習

      Delete
  11. 请问你果個三叉牌牌既厨用多去边度买既?

    ReplyDelete