Tuesday, 21 January 2014

我的藍帶戰友


工欲善其事,必先利其器!

這套上學架撐真的非常利,第一天上課已有不少同學仔流了第一滴血,希望到學期尾我只付出汗水,不用流血水。除了這些刀,還有大大小小的各式工具,四十多件,工具包非常沉重,幸好可放在儲物櫃,不然每天把刀帶來帶去,感覺總是怪怪的。

但第一天上學,剛巧是「封鎖曼谷」的緊張時候,地鐵又有安檢要過,就像機場安檢那樣,還要開袋檢查,而且刀這些「劈友架撑」又非常敏感,更要是十多把,又怕有理說不通,我的泰文只夠坐的士用啊,戰戰競競的背著一大袋刀,裝著若無其事般走過安檢閘,閘門當然有大叫啦,幸好閘門很敏感,什麼東西經過都會響,我「聲東擊西」的自動開了手提袋讓保安看,再頭也不回的競步到電梯,緊張到自己都以為自己帶了武器,幸好安全過關(汗~)


每一把刀都有藍帶的標記,WUSTHOF 在香港可能較少人認識,是專業廚師刀(我指專業的廚師在廚房用啊!)用了幾天,非常好用,手感比孖人好多了,感覺鋼水非常足,新刀太鋒利,我用得非常小心,希望慢慢跟它們熟絡,不流一滴血,可以用到得心應手。

刀工很重要,第一課便學切非常薄的小薄片,鬼嫁平時太懶,太依賴食物處理器,刀工有點生梳,幸好也順理完成,大廚還說 Nice Cutting 呢~ 

另一課學切2mm 的正方體小粒,小到不能再小,切到有點眼盲,大廚還拿來尺子,叫我們自己量大小,不夠小,再切,切切切切切! 回家真要多多實習!

26 comments:

  1. 我好多年前切到手指好嚴重, 自此切親野都戰戰兢兢, 又慢又核突

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好矛盾,夠利就無咁易切到,但知道好利又會好驚,所以我切得好專心,好驚切親

      Delete
  2. 真係要小心D用呀, 會唔會貴過孖人牌架??

    ReplyDelete
  3. Wusthof的刀真的好好用,某胃的火雞專用刀就是它了

    ReplyDelete
  4. 好Pro!!! 加油學多D勁菜色同我地分享呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! 只係上左一個星期已學左十幾個菜式,要花D時間消化

      Delete
  5. 加油呀~希望你學有所成,帶多啲好煮意比我地!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! 每日上堂都好充實!

      Delete
  6. 老師教落"越利的刀越安全"!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,大廚話越利的刀,切到越唔痛,更唔會出血,聽落都覺恐佈

      Delete
    2. 切口越齊越快好返,小心唔好俾麵包刀界到,最難好返呀! 小心d, 希望你"不見血"!

      Delete
  7. 帶住咁多刀出街真係幾驚...
    希望你到畢業都不流一滴血 加油呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 感覺好奇怪,好鬼重,但又要扮輕鬆!
      我會加油!

      Delete
  8. 係咁嘅情況下都畀你過到關,真係叻!

    ReplyDelete
  9. 2 mm?仲要拎把間尺 QC!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好嚴嫁,唔會好似興趣班咁

      Delete
  10. Gordon ramsay 講過,利刀比較安全。每次用過都要用磨刀針磨刀。保持鋒利。
    但小心啲用呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對啊! 利刀比較安全,唔利好易“冼”刀就會切親,磨刀針都未用得熟手,同刀工一樣,要多多實習

      Delete
  11. 请问你果個三叉牌牌既厨用多去边度买既?

    ReplyDelete