Monday 27 January 2014

川椒蘿蔔排骨煲(附食譜)


 

相公一向不是蘿蔔的粉絲,蘿蔔糕也不是他的老友,平時買一條蘿蔔總要吃上幾天才吃完,多數是打邊邊後,我用來煮午餐獨個兒吃,但今次這個川椒醬卻讓相公來跟我爭吃蘿蔔,排骨固然美味,但軟稔入味的蘿蔔,又香又惹味,比排骨更吸引,沒煮意時用這個醬超級簡單,川椒醬加點豉油就可以了! 簡單得過份,但這個醬也有缺點,就是太細樽,很快吃完,又要等到下次回港才能入貨了!


材料(2人份):
排骨     300g
白蘿蔔     ¼
洋蔥        半隻
     50ml

調味料:
川椒醬      2.5 湯匙
豉油     1湯匙

製法:
1) 排骨跑活水,即冷水加入排骨,中火滾起,至水滾前熄火,以冷水清潔排骨(不跑也可以,但湯汁會比較混濁) 白蘿蔔滾刀切,約比排骨大一點點, 洋蔥切條


2) 冷鍋下油,中火略炒洋蔥,至半透明,約3分鐘,加入排骨略炒


3) 加入白蘿蔔,然後加入2湯匙川椒醬和豉油炒勻,再加水


4) 滾起加蓋,轉小火煮15分鐘,熄火焗10分鐘
5) 滾起醬汁,加入1/2 湯匙川椒醬拌勻,中大火收水,或以生粉水(馬蹄水)打茨


6) 灑上蔥花


小貼士:
1) 如排骨比較細和瘦,可直接煮

7 comments:

  1. 鬼嫁:
    ~蘿蔔都是我至喜歡!! 依個菜式, 好美味!! 由其是啲蘿蔔!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀! 蘿蔔最正! 連平時唔好蘿蔔的相公都要同我爭

      Delete
  2. wherec an I buy uour specisl chilli sauce ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係西環的蘇太名醬買,city super, sogo 好似都有,你可 google search 蘇太名醬,會出地址

      Delete
  3. 蘿蔔先至係主角喎,妳家相公呢次真識貨呀!!

    樽醬個缺點係太細樽,呢點令我想起人哋成人講 "你份人嘅缺點就係無缺點",哈哈!!

    ReplyDelete
  4. 如果老公因敏感唔食得白蘿蔔,可以改用什麼呢?

    ReplyDelete