Monday 27 January 2014

Miele 梳打粉清潔法

大家有發覺蒸爐底新的圈圈位,不知不覺會變啡變黑嗎? 原來是食物的醬汁倒瀉,流到爐底,弄到圈圈黑黑的,前幾天看不過眼,用梳打粉 (Baking Soda) 加水混和成漿,塗在圈圈上,過夜後,粉漿變硬,只要濕一點水,啡黑色的積和梳打粉就能輕易地洗去,估不到梳打粉的威力如此強大!




看! 乾乾淨淨無污積無啡黑怪紋

除了爐底,也可用稀一點的梳打粉水,抹爐的內外,抹焗爐一樣得!

燒燶了的鍋子,亦可用梳打粉來清潔,立即光潔如新



 
♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

鬼嫁料理手帳

留意鬼嫁的最新食譜,曼谷泰好玩分享
讚好我的 Facebook 粉絲專頁
訂閱我的 You Tube 頻道
Follow 我的 Instagram




♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 


註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利,Happy Cooking!

6 comments:

  1. 原來要梳打粉 (Baking Soda) 加水混和成漿,才可去漬? 我個LC 用梳打粉 加水去唔到漬

    ReplyDelete
    Replies
    1. LC都可用 baking soda 去漬,放多D粉無所謂,加水後煲滾,滾起後加幾滴洗潔精,由佢繼續中小火滾5分鐘,熄火小火滾30分鐘,熄火浸過夜,第二日用D baking soda 水用海綿擦,就甩到

      Delete
  2. 妳咁講完之後,攪到我都唔想用佢嚟整糕餅,哈哈!!

    ReplyDelete
  3. Hi,蒸爐架整花左個底部 我想問有冇方法可去掉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 花左應該無,但可試下梳打漿,試下無妨

      Delete