Sunday 12 January 2014

JJ Plaza 內的搪瓷小店


JJ Market 旁的 JJ Plaza 主要賣大型傢具,很久沒去了,因為相公行完 JJ Market 已想殺人,所以都不敢提議去,網友 Tina 發現了這搪瓷小店,加上我們要去買木櫃,拉著相公順便去了! Yeah!!!


款或超多,樣樣都想要,實在太難選了~ 全是日本出口貨,品質很好,買3件更有 wholesales price! 而且不像 JJ Market, JJ Plaza 內的店也開平日,這家就開二至日。











我買了粉紅波點,690 baht, 日本賣 2,600 yen 呢






















也買了這復古風搪瓷筲箕






最後是這白紅波點茶壺









回家即用


大大壺而具很保溫,不用不停走來走去加熱水~


地圖 D 的位置,要按圖放大才看得清



23 comments:

  1. 貨品精美,好難忍手喎.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好忍得,只買左3樣! 因為相公已拎唔到!

      Delete
  2. 嘩!好多靚嘢呀!鬼嫁有沒有敗家呀?

    ReplyDelete
  3. 我怕我去到會變“瘋癲”…

    ReplyDelete
  4. 其實好多貨喺淘寶都見過喎

    ReplyDelete
  5. 收買人命呀~~~~~~貴唔貴先?(慳家c9第一問)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係泰國準黎講,有D貴,但質料好,百幾蚊個鐵水壺都 ok

      Delete
  6. 好可愛的miffy 杯! 我老公都超憎逛家品店,所以在香港自己逛會特別開心.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miffy 真係好可愛,Melody 都係,我真係好有衝動去買 melody 個茶壺嫁,但不停被白眼>_<

      Delete
  7. 妳成日介紹d甘靚既野, 人地會破產嫁(笑).....

    ReplyDelete
  8. 如果我去到一定破產了~ XD

    ReplyDelete
  9. 見到好多波點好鍾意呀!!!

    ReplyDelete
  10. 靚到C呀...如果我去...實C緊囉...

    ReplyDelete
  11. 請問這家店的地址在哪裡 謝謝

    ReplyDelete