Saturday 11 January 2014

沙薑雞腳 (附食譜)



沙薑雞腳其實超容易,調味料均勻再加雞腳,我們愛軟腍口感,連骨也化掉,濃濃骨膠原吃到滿口是膠,感覺好養顏,呵呵!   奶奶愛吃雞腳,在香港時也常做給她吃,見到靚雞腳,立即買了開工,卻發現買不到沙薑粉,唯有用南薑粉來代替,意外地味道非常相似,相公和奶奶試味時,說味道跟本就是沙薑,只是淡一點,我覺得感覺比沙薑清新呢,沙薑較惹味,各有各好。 


材料:
雞腳     12-15 
雞湯     250ml

調味料:
      2
沙薑粉     2湯匙
紹興酒     1湯匙
白胡椒     1茶匙
五香粉     2茶匙
糖     1茶匙
      1茶匙

最後調味料:
沙薑粉     1湯匙
麻油     1茶匙

製法:
1) 洗淨雞腳,剪去腳界,凍水落雞腳,中小火煮至微滾,取出以冰水略浸(此為跑活水,更能去除雜質)
2鍋子加雞湯及調味料煲滾(可試味至喜愛的口味才加雞腳,太鹹可加水,太淡加增加鹽和雞湯的分量,但要略鹹一點,煮後才入味)



3) 加入雞腳,滾起後加蓋轉小火煮45分鐘,熄火焗15分鐘(如湯汁未能蓋過雞腳,中途反轉一次)



4) 煮好後,以吸油紙,吸去油份,瀝乾湯汁,盡快混入最後調味上碟(我懶,直接就吃)



小貼士:
1)先過冰水河,雞皮煮完不會爛爛的
2) 軟腍度也是隨個人口味,喜歡硬一點的,煮20分鐘即可


11 comments:

  1. Replies
    1. 呢個真係好味,估唔到南薑咁好味

      Delete
  2. 1) 洗淨雞腳,剪去腳界,凍水落雞翼 (腳)
    2) 鍋子加雞湯及調味料煲滾(可試味至喜愛的口味才加雞翼 (腳)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝提點,平時食太多雞翼,哈哈!

      Delete
    2. 可否不下五香粉呢?

      Delete
    3. 有五香粉會香口好多,都可以唔落,但沙薑再落多D

      Delete
  3. 請問可以用這食譜做鷄翼嗎(雞翼是連雞搥的)?如可以,哪烹煮時間和調味,要否調整呢?我也愛吃腍的口感 😍
    😊 謝謝你分享食譜,真的令我很想整嚟食呀!但我這邊沒賣雞腳的…嗚!也沒有浄雞中翼,一定連雞搥一起的,但又斬去我愛吃的翼尖! 救命!哈哈!😅
    我已買了二十多隻雞翼,等你回覆後,明天即整!😘
    還有想問沙薑醬是怎做的呢,我試過用初榨橄欖油溝沙薑粉,不似出面吃的,是份量出問題,定材料呢?
    不好意思,我真多問題!😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鷄翼ok, 20隻就 double 份量。 將以上調味料加油煮一煮就整到沙薑醬

      Delete
  4. 請問「瀝乾湯汁」是怎樣做?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 即係瀝乾水咁,無汁無水先混粉

      Delete