Wednesday 26 February 2014

毛巾 vs 廚房紙


煮食時很多食材都需要吸乾水才用,廚房紙太方便,以前多會用廚房紙,但曼谷的廚房紙質素太差,不但不能吸水,更會被食材吸走,常常黏在食材上,清潔濕濕的廚房紙令人想發火,所以轉用毛巾,最普通的白色綿質布就可以了,不但比廚房紙環保,算起來比廚房紙更便宜。最重要是吸水力比廚房紙好多了,例如上圖的帶子,吸不乾,煎時出水太多,表面便不夠焦脆。其實很多專業廚房都是用毛巾來清潔食材的,壽司店的師傅清潔魚生都是用綿布呢! 當然食材用的布,不要拿去抹其他東西啦~


清潔也不會很麻煩,用完後,以清水洗淨,再以熱水煮一煮或入蒸爐蒸5分鐘消毒,晾乾第二天又可以再用。如果遇上比較頑固的污漬或異味,可浸一浸梳打水(梳打粉真是廚房好幫人,每個廚房都要有一瓶來看門口呢~)大約1湯匙梳打粉,以少量熱水拌勻,加水再浸毛巾,污漬異味一一去掉~




除了家裡的毛巾,每天在學校也要用毛巾,所以每次都浸幾塊,即使沒異味,我都會用幾次浸一浸梳打水,當定期清潔!

天氣好時,在陽光下曬一曬又可消消毒~

不過,非常血腥的食材,例如全雞內臟,我還是會用廚房紙去掉最污穢的部份,才用毛巾吸水份,快點去買毛巾吧!


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡            

鬼嫁料理手帳 Facebook,來 Like 一下吧~
https://www.facebook.com/oniyomei

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡    






12 comments:

  1. 我都要買一樽梳打粉嚟看門口呢!

    ReplyDelete
  2. 未看全文,一看題目,我以為你會講用paper towel 好。
    我自己一直都係用paper towel, 澳洲呢方面有好多選擇,質素好好~
    但正如你所說,如果質素唔好, 真係好煩,越印件食物, 越痴得多紙上去~~

    我屋企長期有梳打粉,但都未試過用響毛巾上~~
    看來都要學學你先~!!!

    其實, 碗布都可以好似你咁定期清潔吓先衛生~

    ReplyDelete
    Replies
    1. paper towel 係最方便,越印件食物就越痴得多紙上去,所以先“的”起心肝用毛巾,估唔到又幾 work, 係清潔要花D時間。

      係呀,碗布我都2個星期浸一次,去去臭味

      Delete
  3. 熱水我就有用,又未試過用梳打粉,下次試下多謝分享

    ReplyDelete
  4. hi, i wanna ask is the baking powder which is normally used for baking?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Zenla, we use baking SODA for cleaning, not baking Powder, they're not the same, yes. the same baking soda for baking

      Delete
  5. 我都無用毛巾,覺得唔多衛生,又驚甩毛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實毛巾都衛生的,但就麻煩D要自己去攪衛生~ 甩毛就真係睇下用邊款,試下唔同牌子試到0岩為止

      Delete
  6. 我都慣用廚房紙,一來衛生,二來方便,不過...被HONEY留意到我用廚房紙用得好快,所以...可能都要改用毛巾了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實毛巾都衛生的,但就麻煩D要自己去攪衛生~

      Delete