Tuesday 10 September 2013

韓式豬肋骨(附食譜)




敗家谷中有朋友仔介紹這款韓式BBQ醬,試過的人都說好吃,鬼嫁心痕痕的也想試,本來打算專程到韓店去買,卻無意中在普通超市看到,即買!本來打算做牛肋條的,但靚牛喜歡玩捉迷藏,很難才讓你找到,看到這豬肋骨挺靚仔的,那就先吃豬吧!



做法非常簡單方便,超新手也會做,只用醬汁,沒加任何其他調味料,水也沒有,因為LC的鍋子超鎖水~ BBQ 醬非常香,相公飛奔回來,一直說在電梯中也聞到那香味 (沒那麼誇張吧! 我猜是有人餓過頭,在胡思亂想,哈哈! 味道當然是非常好,相公嫌不夠吃, 蒜頭非常入味,相公說下次要放大量, 豬肋骨軟稔入味,不會又乾又韌, 先煮30分鐘,熄火焗15分鐘,再滾起就可以了,用餘熱去燜,比一火到尾更好味! 聽說加半隻梨或蘋果蓉會更好吃,下次要試試!


材料(二人份)
豬肋骨(飛排 / 肉排 )    400g(約11兩)
蒜頭      5粒 (略拍)
洋蔥     1/2個(切條)
甘荀     1/2切條)
韓式BBQ     5湯匙
     1茶匙

製法:
1 凍水落豬肋骨 中小火至水滾取出豬肋骨,以水洗淨(此為跑活水,凍水落肉更能迫出雜質,連會引至尿酸過高的 Purine 也會迫出,比滾水飛水/出水更健康,滾水的話,蛋白質遇熱凝固,雜質反而被封在肉內,看到浮面的污物0麻)




2鍋子中火下油炒香蒜蓉,約1分鐘,加入洋蔥甘荀,炒香約2分鐘,加入豬肋骨和 BBQ醬,滾起後加蓋轉小火煮30分鐘 熄火焗15分鐘,再滾起就可以了


3) LC 的鍋子比較鎖水,水份較少流失,如用其他鍋子,請視情況加入2-3湯匙水
4 試味時,可隨口味加糖或更多的BBQ醬,但我什麼都沒加

小貼士:
1飛排口感較軟稔,適合長時間炆煮,如果是比較細和瘦的肉,請自行減短時間
2) 爐頭火力不同,鍋具特性有別,請視份量、實際情況和鍋具特性,調效火力和加減烹煮時間

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!

14 comments:

  1. 如果係牛肋骨都要飛水嗎?

    ReplyDelete
  2. 都要,一樣用跳活水的方法

    ReplyDelete
    Replies
    1. tks...

      如果想加白蘿白/薯仔...煮法及時間都係1樣嗎...

      因為屋企無LC...如果煮係咪要加水?

      Delete
    2. 一樣,同甘荀同時加,加1-2湯匙水好D

      Delete
  3. 請問呢個LC 係咩SIZE?

    ReplyDelete
  4. 你好! 想問一下抄飯是用黑LC鍋子或是白LC鍋子? 我用LC鍋子抄飯有少少黏底. 謝謝!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 用黑會好D,夠熱唔會 chi
      http://oniyomeryori.blogspot.com/2013/06/blog-post_7.html

      Delete
  5. 想請教--如果想要多D汁黎撈飯, 可以加D水嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以,但醬都要加D,唔係會太淡

      Delete
  6. 請問如果材料變成牛柳粒的話,
    烹調時間是否一樣?

    ReplyDelete
  7. 我昨天用LC煲跟此食譜做了, 但煮了30分鐘後, 煲子及食物燶得好嚴重, 為何會這樣? 就算用普通煲炆食物, 以往我都用一定水去炆, 若只用1-2湯匙為何夠炆如此長時間呢?

    ReplyDelete
  8. 我也是,燶底非常嚴重!

    ReplyDelete