Friday 20 September 2013

LC 開倉 VIP 先賭為快


今天的 VIP,我敗得不多,但人超級的多喔~  跟去年優閒慢敗不同呢~ 
上次是粉藍的天下,今次是粉紅的天下,很多粉紅 Stoneware,大家見到一定尖叫失控耶!

今次買到最想要的 Spianch 菠菜色 ,更有大熱的 Lime 色有 22 round, 24 round, 25 oval. Cassis 也有24 risotto, Satin Blue 也有很多 size!  更有 Coral, kiwi, linen, flame, dijon, white, orange blossom, rosemary, satin black,  ocean, linen, 不能盡錄,大家慢慢看啦~ 


Round 由18起,小鍋只有14 satin blue 和 17 oval rosemary, 除了 Lime, 另一亮點是 Coral 珊瑚紅,非常閃的紅,帶點橙的紅,友人被迷到回家還不停的摸來摸去,哈哈!

今次圖特多! 更有價錢啊~

還有友人們的戰利品!


今次的會場比尖沙咀的細,排隊更要在酒店外面,不像尖沙咀般可以舒舒服服的坐地下,之前是圍著酒店來排,有石階可坐坐,但現在因工程,排隊的位置有點沙塵滾滾,如果真的下雨就非常麻煩了,大家千萬要帶雨傘喔

心心杯 set, 280


Satin Pink 24cm 大方碟,190

Satin Pink 23cm round plate, 180

Satin Pink Cereal Bowl, 100

Satin Pink wave oval dish 17cm , 120

Oval 型的

這個粉紅大湯律盤只是 250, 超大,有29cm 吧!

好美喔~ 我家還有粉藍的~

Lavendar 23cm round plate, 180, 上次也有買,只是160, 年年加,真是早買早享用

Satin Blue Oval Bowl, 100, 上年的 Lavendar 色只是80呢


Powder Pink 小心心碟, 170

Powder Pink 小花花碟,170

Powder Pink Multi Bowl 120



大愛的菠色 27 Oval Risotto,只是 1280,多謝各位美女幫忙尋找,忍不住尖叫出大,希望沒嚇著大家!

多謝幫手找到 Spianch 27 oval 的JM, 1280, so cheap!!!



Kiwi Trivet,390,由2xx 的年代開始買,已變到300尾了,我家的幾隻 Trivet 照計都升值了不少,哈哈!


Kiwi 22cm 白裡媽咪鍋,超值! 1000!


Coral 色,非常罕有,20cm, 1380

粉色系的我已有,要了這款實色的,180


Satin Blue 18cm, 1050, 只會比 16 try me 的 998 貴一點點,又是超值!

今次的亮點,Lime 色,今天見到有 22 round , 24 round ($1800), 25 oval 只是 1350, 非常抵買!

Cassis 24cm Risotto, 1350

 Satin Pink Rice Bowl 100

Satin Pink Mug, 120

Pale Rose mug, 100

Ocean 22cm, 1000, 抵抵抵!

Orange Blossom 有20和22, 1380


慢慢看看其他的






加藍 22cm 白裡媽咪,1000


Lavendar 和 satin pink 也是 100







Oval Lavendar bowl 100


24cm oval grill, 650, 24cm square grill 有但非常少



23cm oval 可上火焗盤,250







Trivet 有藍和 kiwi,沒白和紫


我們的戰行品!

在這裡換卡,再入會場



























Satin Blue round cocotte,250

















♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!



28 comments:

  1. 好緊張呀,一路行只得一對手拎?有無車仔或者袋提供俾我地邊行邊放嘢㗎?

    ReplyDelete
  2. 嘩~~咁都唔叫多..最多個時咪好勁..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有D係朋友嫁,買左咁多年,都冷靜左D啦,哈哈

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. 其實好野不太多.但有大方碟好開心,不用在JAPAN搬回HK

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 但正日的藍色系就要靠朋友買啦

      Delete
  6. 嘩!收獲豐富!
    不過價錢真係次次加,好恐怖,我都有兩年沒有去了,那時候幾乎沒有貨品要過千(只是不鏽鋼要)

    ReplyDelete
  7. 嘩!好開心!好想去呀!

    ReplyDelete
  8. 好想買隻粉紅色嘅mug, 超抵!

    ReplyDelete
  9. 每次開倉, 吉蒂媽也會用Whapapp報告情況, 真係好緊張傢!

    ReplyDelete
  10. 請問點先有vip,可第一日去開倉呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. media 同 partners, LC 邀請的,不是買滿金額就有

      Delete
  11. 真係全部都好靚!
    我都係得個恨字, 5好彩冇得買筍貨 :(

    ReplyDelete
  12. 請問你2013年9月份LC開倉買一盒4隻色spoon 有cassis

    ReplyDelete