Sunday 22 September 2013

LC 2013 開倉 Day 1 之可愛青檸綠 Lime

多謝好姊妹的幫忙,今天入手 16cm Lime,更有 Powder Pink 大花花碟,讚!!

其實在 Le Creuset 開倉期間,Sogo 的 7樓會有部份開倉的特別色煲煲,以開倉價發售,Sogo Card 更有95折,不想到會場排隊的朋友,可去 Sogo 碰碰運氣,不過LC粉絲太瘋狂,今天好像已清了場,希望明天有補貨,但開倉會場內的Stoneware 就沒在 Sogo 見過呢。

花花碟只是250一對,非常超值!


Coastal Blue, Chiffon Pink, Lime,三美人,真的好可愛喔~


今天還有粉藍長方碟,鬼嫁已有,所以不用買!


我的花花世界, Powder Pink 大小花碟,美呆了~ 

今天更有 Dessert Cup, 我只有粉藍,尚欠粉紅呢,希望之後幾天能買到!

更有 Satin Pink Spoon Rest, 鬼嫁已有,不用買啦~ hkd 90

不知道之後會否有粉藍呢?

除了 Lime, Sogo 還有 Satin Blue, Coral,


Sogo 也有 Multi Function Pan,加藍色,賣950

LC 開倉 VIP 先賭為快



♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!





15 comments:

  1. 你的LC全家福, 一定好壯觀 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無力去搬呢,哈哈! 自己都唔想知,費事比 hubby 知道

      Delete
  2. 我有個staub 26cm 想買個le creuset煲中煲, 買14cm定16cm好呀? 我怕16cm放唔落呀...Thanks.

    ReplyDelete
  3. 我有個staub 26cm 想買個le creuset煲中煲, 買14cm定16cm好呀? 我怕16cm放唔落呀...Thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 16入到,LC的話,18 cm round 入到26 cm,所以16得

      Delete
    2. Thanks a lot! 可以去買啦!!!

      Delete
    3. Thanks a lot! 可以去買啦!!!

      Delete
  4. 好難同人搶丫, 要咩冇咩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要好早去先有靚色,今年怕有人搶同危險,所以下就唔補貨

      Delete