Thursday 19 June 2014

再吃頌通 - 我很醜但我很美味 -荀殼


相公不愛魚,特別是蒸的,雖然一直想吃,但都沒機會試,上星期,他終於滿不願意地投降,讓來點這荀殼來吃,游水荀殼,是游水的呀! 



差不多兩年沒吃過游水的鮮魚了! 只是簡單的清蒸! 十級好吃,連公相都吃不停,肉質堅挺而嫩滑,有點像石斑,卻更滑,最怕吃霉霉肉質的魚,已說好了,下次家人來曼谷,一定去吃這荀殼, 相公大讚,鵝掌吃剩,也要把魚吃光光,一條魚,二人吃,竟能吃飽飽,真的意料之外,荀殼足足有900g, 斤半重,只賣 900 baht, 約 hkd 230,非常抵吃! 在香港吃,貴嗎?



鵝掌炆麵都很好吃,但魚更勝一籌,只要打包了







7 comments:

  1. 野生嘅筍殼魚就應該貴!

    ReplyDelete
  2. 香港的筍殼魚不太貴,肉質又好,清蒸是0失敗之選!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 清蒸都好好食呀! 點食最好?

      Delete
    2. 茄子煮炸筍殼魚, 勁好食的

      Delete
  3. Sornthong 真係好正! 我超鍾意食佢哋嘅鵝掌麵和咖哩蟹。好掛住Bangkok呀! 想問下Bangkok現在係咪好平靜呀? 好似之前一樣呢?

    ReplyDelete
  4. 香港大條筍殼(幾斤重)街市賣都係二、三百,細條(一斤多)就好平咋,都係一百幾十。另可以加榨菜蝦米粉絲中芹煮,先稍煎魚,加埋上湯再好似煮粉絲蝦米咁煮,有埋魚湯!正㗎!可以試下吖,我屋企會咁整^^

    ReplyDelete