Friday 27 July 2012

LC & Staub Collection

前幾天因為一個特別的原因,把全屋的LC和STAUB抬出來晒晒冷, 
原來我有11隻煲煲, 再看顏色,很想要點紫呢~ 
綠和黃不是我杯茶,但沒有的話,好像欠了點什麼的,
好想買22cm Risotto Kiwi 色啊! 開倉見到要搶!

我的Tower 很小呢.... 

還有左面兩隻STAUB, 果然是LC比較好看呢~~

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
喜歡的話,來 like 一下我的 facebook 吧!
分亨我愛吃的、愛煮的、愛玩的、愛敗的!
歡迎大家把跟著鬼嫁食譜做的菜,上戴到鬼嫁 Facebook 喔~ 
分享試做詳情按這裡

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡

註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作

2 comments:

  1. 鬼嫁,想請問如果staub黑𥚃可不可以都做到lc鍋既效果架?又會吾會有啲咩效果係lc白裡做到個stsub做吾到架??thx very much;) 祝你們中秋節快樂;)

    ReplyDelete