Thursday, 9 October 2014

非常珍貴的大閘蟹@ Miele(附洗蟹、隔水蒸、無水蒸蟹法)

又到大閘蟹的季節,鬼嫁在曼谷沒得吃,看著大家每天上載大閘蟹的照片,有得看沒得吃的痛苦,令人抓狂! 差點把口水滴到鍵盤上,哈哈! 吃前先來溫習一下煮蟹的方法,有 Miele 大量蒸、LC 無水蒸和傳統隔水蒸,蟹的大小不一,蒸的時間最好問蟹販。

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



這兩隻大閘蟹是由香港偷渡而來的,感激兩位「蟹頭」的勇氣和關顧,讓流口水多時的我止止喝,每天見大家不停 Post 大閘蟹的相,真的令人心癢難熬,坐立不安,有得看沒得吃那種痛苦,是多麼的難受喔!!


在香港的時間,最少要吃2隻才夠,今次只有身價特殊的兩隻,要好好細心品嚐才不會浪費了友人的心意! 一口膏,兩口膏,慢慢吃,每一口當兩口吃,用兩倍時間來品嚐,當吃了兩隻,哈哈!(自欺欺人!)


大閘蟹經過長途跋涉的偷渡旅程,依然精神亦亦,眼仔碌碌! 正!

膏呀~ 膏呀~ 我愛你呀~


用 Miele 來蒸大閘蟹非常方便,但我只有兩隻,好冷清啊! 

1)紫蘇葉放蟹底,蟹肚向上(免蟹膏流出來)

2)以牙刷或刷子清洗大閘蟹



3)入蒸爐100度蒸 25 分鐘,時間因蟹的大小有不同,最好還是問蟹販,但熟一點也沒所謂

蒸爐蒸蟹的壯觀之處是一次過蒸24隻蟹,借用芝士的圖片,每層8隻,3層共 24 隻,一樣 25分鐘攪掂!鬼嫁也好想一看蟹爆蒸爐的震撼場面,熱辣辣的,24隻蟹,齊齊開動,場面好偉大喔! 可惜不知要等到何時!


隔水蒸大閘蟹的方法

1)先煲水
2)以牙刷或刷子清洗大閘蟹

3)水滾後把兩片紫蘇葉放入滾水中,再放入蒸籠或蒸架,避免用碟,倒汗水流到碟內,碟中水份會沖淡蟹味

4)
把蟹反轉平放在蒸架上,再鋪上4﹣5片紫蘇葉,反轉放可避免蟹膏流出來


5)
合上鍋蓋,蒸25分鐘便成




用LC 來無水蒸一樣得

如果隔水蒸係30 分鐘的話,LC無水蒸, 鍋內加100ml水,放竹墊. 紫蘇葉. 蟹反轉,放葉上, 加蓋. 先中火3﹣5分鐘(視煲大細)小火7分鐘再熄火焗10分鐘 ,把蟹疊起也可以,小火時再多3-5分鍾

做煲中煲也是用這種竹墊來墊底,中式雜貨店有售,幾蚊雞貨仔


吃完蟹,十之不離八九都是吃火鍋,方便簡單!


用 22 紫媽咪,紫配紅,挺好看喔!


最後來杯薑茶

在香港時,最愛吃這寧波湯丸,QQ的,非常好吃!

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡            

鬼嫁料理手帳

♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡



註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作!  如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利,Happy Cooking!




14 comments:

  1. 我今年都仲未食到大閘蟹, 屋企人都唔識食, 話蟹咁細, 功夫多回報少.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好易食嫁,打開蟹身,主要都係食膏,手腳無咩肉,掉左都可以

      Delete
  2. 鬼鬼好幸福哦!! 如果可以偷運黎澳洲就好啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係超感恩,以為今年都無得食。。如果再有蟹偷渡黎曼谷就好啦

      Delete
  3. 好羨慕呀!我呢度都無大閘蟹食!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無得食真係好痛苦,但你英國太遠啦,偷渡太高難度囉。

      Delete
  4. 請問竹墊有咩作用?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等蟹唔會直接同煲底接觸,免整花個煲

      Delete
  5. Replies
    1. 我自己都流緊口水,哈哈!

      Delete
  6. 鬼嫁:
    ~明白你感受, 我依邊都無大閘蟹, 而且不能入口. 所以, 有朋友肯偷渡大閘蟹. 真係好感動呢!! 你依餐邊爐大閘蟹, 簡直perfect啦!
    ~請問你, 竹墊下面,還需要蒸架嗎??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 食左一隻,攪到更加想食呀! 足到都幾麻煩,所以真係好感激
      竹墊下面唔駛再加蒸架啦

      Delete
  7. 我之前整無錫骨時都係用竹笪墊煲底,真係一啲都唔黐,好方便,不過可惜係塊竹笪索哂油,根本無得洗,唔可以循環再用,好浪費!

    ReplyDelete
  8. 鬼嫁,早上好!好正好正!睇到我流哂口水,尤其係見到咁多膏!
    但我怕...因蟹太寒涼,就算飲薑茶都我來說都未必好有效,皆因醫師叫我唔好吃......:(
    提外話,自從有了miele這位入廚好拍擋,騰出爐頭可以煮其他o野,我都覺得真係方便左好多!:)

    ReplyDelete