Friday 8 June 2018

【影譜食譜】泰式炸單骨雞翼


自己整其實很容易,手殘都整到,去G字頭cafe,半百只得幾條,自己整廿元有雙倍份量,好味抵食又簡單,香口惹味吃不停,氣炸無油,小朋友都可以一齊食,做派對小吃一流!
用空氣炸鍋,一樣做到金黃香脆,不但無須用油,更可逼出多餘油份,減少脂肪吸收呢!奶奶病後無胃口都吃了6條,今晚encore 再吃! 減少油的同時仍多汁肉嫩,0罪疚感之餘,家人食得更健康、更安心!炸鍋容量超大,全雞都無問題,相公已 order 下次要食炸子雞!



空氣炸鍋詳情: https://bit.ly/2sb7ODn

油炸當然都OK只係會肥姐,
用了2年氣炸鍋真的很方便,用大碼鍋夠曬一家4口食,小鬼幾時可以一齊食呢?

去片~

材料 (4人份):
單骨雞翼   20單隻
香茅  3條
檸檬葉  6片
麵粉(中筋或低筋)  40g


調味料:
香茅粉 1/2湯匙
檸檬葉粉 1/2湯匙
糖  1茶匙
辣椒粉  1茶匙
蠔油  2茶匙
魚露  2湯匙

製法:
1)略拍香茅再切細,撕碎檸檬葉
2)大碗內加入所有材料和調味料,以手讓雞翼均勻沾上調味料,醃過夜
3)  將雞翼放入氣炸鍋,避免放入香茅和檸檬葉
4)以180度,雞模式,焗12分鐘
5)  油炸都可以,以熱油炸6-8分鐘

泰美味鬼煮意》內有更多泰美味食譜

 ♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

鬼嫁料理手帳

留意鬼嫁的最新食譜,曼谷泰好玩分享
讚好我的 Facebook 粉絲專頁
訂閱我的 You Tube 頻道
Follow 我的 Instagram

2017年書展新書《藍帶鬼煮意》

其他著作:


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 


註:本網誌內所有文章、食譜和圖片版權均屬鬼嫁所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利,Happy Cooking!



No comments:

Post a Comment