Wednesday 14 May 2014

芒果雪糕糯米飯 @ Swensens



雖然泰國一年四季都有芒果吃,但現在是當造時節,芒果又便宜又好味,當然要大吃特吃啦! 連甜品店都推出限定芒果甜品呢~

Swensens 在曼谷跟7-11 一樣,多如繁星,總有一家在附近,亦常常坐無虛席,泰國人真的超愛甜,愛得令人側目,我不好甜,吃過一次 Swensens 後已怕怕,甜到頭暈,但芒果雪糕糯米飯的廣告非常吸引,令人很難抗拒,在朋友的誘惑下,終於去試了! 


我要了 Mango Trio, 3球雪糕才 hkd 40, 其實不算貴

可幸比想像中好吃(還是我的期望太低?!),芒果味挺濃,不太甜,不會蓋過芒果味,糯米飯軟硬適中,口感不錯,但比較甜,份量很多,吃完可以不用吃正餐,還是少吃多滋味!我很怕吃忌廉,那一大堆只吃了一口,太甜太膩,受不了,有人跟我一樣怕忌廉嗎? 

這是期間限定的,不知道何時會完,來曼谷的朋友,看到 Swensens ,不妨去試試~

還有很多其他的選擇,試過朱古力的,甜到無朋友,愛甜的,快去挑戰一下,哈哈! 


12 comments:

  1. 芒果雪糕糯米飯,好香甜 ^^ Like 呀~~~~

    ReplyDelete
  2. 唔知我呢邊Swensens有無賣呢啲芒果甜品呢?有,我都想試下。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個邊芒果都當造,可能有?

      Delete
  3. 相片中嘅甜品好吸引喎!

    ReplyDelete
  4. 鬼嫁:
    ~Swensens 在曼谷跟7-11 一樣. 你咪可以成日都食到依啲咁美味嘅芒果雪糕糯米飯囉!! 太好啦!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個期間限定,希望可以食耐D啦~

      Delete
  5. 謝謝! 一定會去試試

    ReplyDelete
  6. 我都覺得太甜, 佢的出品賣相好靚, 但味道麻麻.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第二次食,第一次之後怕怕。今次為最愛的芒果而去,都抱住難食心態,幸好又 ok

      Delete