Tuesday 16 June 2020

〖影音食譜〗打拋肉碎煎蛋飯 (Kra Paw Moo Kai Dao)


泰國人的 comfort food,可說是國民最愛的一味,比冬陰功和生蝦刺身更受歡迎,真正快靚正無難度,香口惹味超下飯,5分鐘煮好嘅泰地道風味。


之前出過文字食譜,很多朋友仔問,如何才能炒得乾身,不會水汪汪的,今次拍片,大家就看得更清楚喔。

幾個小技巧,一點都不難。
1. 炒鑊要夠熱,鑊不能太小,水份蒸發得快,才不會越炒越水
2. 夠熱才快熟,鎖住肉汁,避免炒太久,肉汁流失
3. 先以小碗拌勻調味汁,快手炒勻,肉碎才不會黏成一團,炒不散
4. 一個字,快,快,快,好快有得食!



住在泰國,用S-Pure是常識吧,S-Pure的豬隻🐖全部都由位於泰國自家豬場飼養,新鮮空運到港,而且絕無添加激素、荷爾蒙及長肉劑,仲有S-Pure不含沙門氏菌、無添加抗生素及生長激素的優康蛋,食得安心又健康,大家也可以試試。有興趣可到AEON、百佳、Fusion、Taste、International、惠康、Market Place by Jasons、Jasons Food &Living、 ThreeSixty、一田、UNY及U購Select等各大超市選購。




更多影譜食譜按這裡去【鬼嫁料理手帳】的 You Tube 頻道


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 
鬼嫁料理手帳


留意鬼嫁的最新食譜,曼谷泰好玩分享
讚好我的 Facebook 粉絲專頁
訂閱我的 You Tube 頻道
Follow 我的 Instagram


2017年書展新書《藍帶鬼煮意》


其他著作:


♡♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ 

所有,歡迎大家試做和分享,並註明出自鬼嫁,多謝合作! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利,Happy Cooking!












No comments:

Post a Comment